9 december

stort jävla spanska prov imorgon, och på tisdag ännu större fysikprov som jag fattar nada utav. döda mig hej?
får hoppas på det bästa, det börjar bli lite av min filosofi inför prov. imorgon ska jag träffa min finaste älskling efter skolan. ska bli så myysigt! vi är det bästa som finns tillsammans. helt oslagbara!
för övrigt så vilar jag lite från gymnastiken. eller jag menar, ska bara köra styrka och grunder nu ett tag. inte kötta på helt enkelt, det blir om några veckor kanske. ryggen är riktigt jävla paj just nu och gör så ont hela tiden. dags att chilla kanske tänkte vi..

nej ska sova snart :) ska gå lite tidigare till skolan imorgon, typ vid tio, för att träffa maria och kolla luciakampanjen. alla treor har ett tema i sitt klassrum och klär ut sig och har sig, sen försöker de muta alla små ettor att rösta på deras klass med godis och popcorn haha!


BTW, har namnsdag idag kom jag på! helt careface (;



utan dig vore jag bara en utav miljoner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0