13 december -

helgen var braa. var med älsklingen i fredags. Vi lagade pannkakor och köpte kladdkaka och var sådär allmänt moffiga. Kollade idolfinalen (JAYY!!) och bruce den allsmäktige. haha den filmen är bara föör skön!
i lördags blev det julklappsletande på stan. hittade bara en haha...inte vad jag hade hoppats på kanske. äsch, har ett tag på mig :) god lucia förresten, eller vad man säger haha!

just nu värker ben och mage efter styrkan på träningen igår. skönt att känna att musklerna faktiskt finns där!
ja nu är det väl bara sikte på de förgångna magrutorna haha.. :)

nej nu ska jag sova. imorgon har jag ett tjockt fysikprov på morgonen - wish me good luck!



So remember
- That she's nothing without you
Nothing without you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0