summer 16th

tänkte sammanfatta sommaren 2010.

på kvällen efter skolavslutningen var först nästan hela klassen hemma hos mig. vi var lyckliga över att sommaren hade kommit men samtidigt ledsna att vi inte var ett längre.




senare åkte jag, älsklingen och eve ut till västra borsökna och var på en lyckad fest. jag fick världens finaste present av världens bästa pojke.

det var studenten dagen efter - jag var i kvicksund och firade en fin vän.




fyra dagar senare åkte jag ner till Lingvallen i några dagar tillsammans med fyra andra underbara gymnaster.





det blev några fina soldagar i vilsta med bästa vänner. också osäkra möten hemma hos petra om hur våran gymnastikframtid skulle se ut.




många underbara dagar tillbringades med pojken som håller i mitt hjärta. gud så lycklig jag var de dagarna. Jag följde med honom ut i skärgården på midsommar.




hade avslutning hos min gamla tränare med nuvarande och gamla laget.

sedan åkte jag till varma tunisien. något jag saknar väldigt mycket!




var i kvicksund med kompisar och hade en sjukt rolig flottenatt.



såg kent live i parken zoo. fyfan vad bra de var, oförglömligt minne.




var i skärgården ensam med tre allra bästa vänner.






var på gotland en vecka med familjen.




var hemma några dagar och träffade kompisar, sen åkte jag ner till västkusten fem dagar.




åfesten var kvällen jag kom hem. två dagar senare kom aline, sen yasmine. har ju just lagt ut bilder från det så känns lite onödigt haha.

sommaren har varit rätt bra alltså - bara att det gick alldeles för fort.

Kommentarer
Postat av: ylva

du är fin<3

2010-08-26 @ 23:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0