this is my hometown

Idag har varit en ganska späckad dag. jag och aline vaknade runt åtta i täby, satte oss i bilen och for till eskilstuna. vi cyklade (eller jag skjutsade henne) ner till stan. kollade runt i affärer som de inte har i schweiz - hon har blivit förälskad i weekday i sthlm tack vare att cheap monday jeans bara kostar 400kr och inte 1200 som hos henne haha. träffade tove, åt lunch på waynes. reaktionen från aline på maten var att vi inte är snåla - det var alltså mycket mat man fick jämfört hemma hos henne. (har aldrig tänkt på det????)

sen visade vi henne radermarchersmedjorna (lame haha), vår skola - eller gamla - sen blev det hem till min Älsklingspojke. han följde med oss hem till mig, tittade film och gamla videos från språkresan förra året.

imorgon ska Yasmine sällskapa oss. måste gå upp KLOCKAN SJU. USCH :( tror det blir en dag med svenska pannkakor sen vandring i stockholm stad. hoppas vädret låter oss ha en mysig dag :)

ska göra oss iordning för sängen nu. puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0