men kärleken finns där en gång

har sådär sjukligt tråkigt. packat klart (nästan) och nu sitter man bara här och det är som att man bara väntar på att det ska bli så sent så man känner att man verkligen borde sova.
funderar på att göra en video med en massa klipp med m9orna från i år. borde göra det, men känner inte för att få den där innerligt straka känslan av saknad och ångest över att det där är över. (som man lätt blir insvept i när man ser tillbaka på sina minnen)

börjar alltid tänka så himla mycket när jag är ensam. jag menar såna där konstiga tankar. och att jag inte kan sätta fingret på vad det är jag känner gör inte saken bättre. åh nu vet jag inte ens själv vad jag svamlar om!
borde sova, men vill inte.

Nej, det är bara du och så har du ju mig
Men jag är ingen man kan räkna med i kris



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0