headlines are difficult

hejhej! jag har inte bloggat på ett bra tag, för jag var på gotland med min family hela förra veckan. det var helt okej därborta, lite långtråkigt bara.

idag har jag gått på stan med min kära vän evelina och min kalle. köpte present till lillasyster som fyller år imorgon och en typ, spetstopp?


en sån i varje fall. letat efter sån länge att ha till stora linnen och såklart hittar man en nu när sommaren snart är slut :(

fick en present av kalle också hahah.

eve och jag har just lagat pannakakor, det var sjukt gott! :) ska senare iväg till vilsta och möta upp kalle, sen hem till honom och mysa med en film som sällskap.

nej nu ska jag fortsätta umgås med evelina. puss!

Kommentarer
Postat av: kenza

Ditt linne är så otroligt sjukt snyggt att man kan tro att det är blondinbella som har köpt det! Jag älskar din blogg och alla dina mysiga fjortis/bithch inlägg! hoppas du får en grym partykväll med dina bästa älsklings vänner! kram gumman, sluta aldrig blogga! puss

2010-08-10 @ 15:24:47
URL: http://kenzas.se
Postat av: ylva

haha det där var den mest patetiska kommentaren jag läst. :D

2010-08-17 @ 21:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0