ramundberget

tjawi!

Tänkte lägga in lite bilder från den här veckan när jag var i Ramundberget med Kajsa. sex underbart roliga dagar, eller kanske fem...blev riktigt sjuk en dag.

de två första dagarna var det PERFEKT väder. typ 14 grader varmt och strålande sol.
ja, som vanligt låter jag bilderna tala sitt språk.



 vi bodde i typ världens minsta stuga. kolla bara dörren, till och med jag var tvungen att böja mig!



vi solade uppe på "tusen" , toppstugan i Ramundberget. vi var väldigt röda i ansiktet sen på kvällen måste jag bara säga.





vi rullade i den midjedjupa snön på kvällarna.



en dag var typ alla liftar stängda för det "blåste". (egentligen var väl lifrvärdarna bakis och pallade inte ha öppet....... så ja, vi var hurtiga och GICK upp för hela backen. sjukt jobbigt, men visst var det värt att åka i den orörda pisten, och känna sig duktig efteråt framförallt!



har massa mer bilder, men kanske inte ska visas publikt. då kanske ni mår illa........

sjukt rolig resa var det. tack kajsa för att du ville följa med (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0