28 april

Hejhej
finns inte mycket att blogga om. ÄN. när det är sommar, ingen skola och himlen är blå, finns det. Men så länge skolan håller oss i sitt grepp blir det inte särskilt intressant "hej idag var jag i skolan och sen gick jag hem" låter kul? nja...
Men idag hade jag faktiskt en mysig dag efter alla givande och underbara lektioner (sarkasmen är på en ganska hög nivå för er som är efterblivna). Världens bästa pojke följde med mig hem efter skolan. Det var mysigt c: sen åkte jag till stallet och red. den här gången gick det massa bra, för en gångs skull! kändes rätt awesome.
Nu ska jag kolla lite lookbook sen sleepa.
godnatt alla pajer!
(JAG ÄLSKAR KALLE ROSANDER!)


till och med spökstaden börjar bli somrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0