25 april

coco kväll! (vet inte vad det där var men i allafall..)

dagen har varit SEG. som för övrigt hela helgen har varit. feber och halsont har gjort mig sällskap sen i fredags. idag är det i alla fall bättre. ingen feber idag :) sjukt jobbigt igår, kunde knappt andas för halsen var så svullen och stundvis kändes det som jag brann. usch :(
det hade ju vart helt okej att va sjuk om jag inte missa något men klart jag gjorde det :(
i fredags skulle jag varit med mina bästa vänner sen haft filmkväll. igår skulle jag tränat själv hela förmiddagen sen tränat småflickorna till kl fem, sedan skulle hela laget komma till mig och haft myskväll med pannkakstårta. och idag skulle jag vara med älsklingen.. sämst att hela helgen gick bort då. ↓

panikar inför tävlingen som är 15 maj i helsingborg, lingvallen faktiskt! ÄLSKAR LINGVALLEN <3
åker ner dit med buss, kommer ta sjukt lång tid men man får stå ut :)
Det jag skulle komma till iaf är att jag har PANIK med stora bokstäver. vi har inte ens varv så det funkar och jag kommer missa alla träningar veckan innan vi åker. (göteborg med klassen)
och nu är jag sjuk... nice.
positiva tankar ylva, positiva tankar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0