17 april

tjaw! tänkte berätta lite om igår. Jag gick upp halv åtta (EN LÖRDAG!) och åkte till vilsta så jag var där halv nio ungefär. Det var uppvisning/tävling. Våra småtjejer tävlade för första gången, ch det gick bra c: ett lag kom faktiskt trea. eve elin och tove var domare..... hehe. körde lite jag själv också på tumbling och hopp, tillsammans med typ alla. Var inte precis enastående varv man körde men i alla fall :)

i slutet var det massa styrketävlingar; vem som kunde göra flest smala push-ups (JAG HAR TRÄNINGSVÄRK!) , kunde sitta längst i piksittande (purre var GRYM!), dips i herrbarr, handstående osv..

var där till ungefär tre halv fyra.


det var tema "färger" , därmed sminkningen


petra och jag i skruvar på tumbling.

Kvällen spenderades hemma hos bästa vännen. Tove hade födelsedagsmiddag. Det var mysigt! vi åt tacos, körde spel, pratade, ja det där vanliga :) kul var det i alla fall!


jag såg typ ut såhär. tog bort luggen för ovanlighetens skull, rätt skönt att bli av med den ett tag faktiskt!



 gillar eves förberedning på chipset!


Kale var vacker som vanligt


...alla skrattar åt fula bilder haha? (Linns hitler-mustach<3)

fina flickor

Ja, det var lite bilder från igår.

Söndag idag alltså. segomego dagen nummer ett! Har pluggat en timme idag, och borde fortsätta med det. Har so-prov imorn och muntligt framförande på spanskan. Jag har inte skrivit klart mitt framförande och imorn ska jag kunna det utantill och läsa upp..... det här lär bli spännande.

hoppas jag träffar älsklingen idag. saknar honom. ♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

hahahah bilderna in my <3

2010-04-18 @ 19:10:50
URL: http://iindigo.blogg.se/
Postat av: Purre

haha jag har också träningsvärk efter styrkan :P

2010-04-19 @ 19:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0