mysmåndag

Dagen har varit en sådär lagom skön dag. Inget speciellt jobbigt i skolan. Morgonen startade med ett fartfyllt klassråd hahaha, sen hemkunskap, kände hur betyget sjönk en aning med vår seriösa presentation om köttfärs. HAHAHHA

Vi; "ja....vi ska prata om köttfärs..."

*tystnad* 
 
Vi; "hehe, vad ska vi säga?"

sen kom klaget från läraren att "ni har haft jättemycket tid att förbereda erm jag sa det för två veckor sedan"
Jag tittade över klassen.
"visste NÅGON att man skulle förbereda en presentations-grej?"
"nej.." svarar alla tillsammans.

lyckat hehe (y)

men jaa, våran mat som vi hade förberett blev iaf suuupergod. tummen upp på det iaf :D
vi hade bestämt att alla skulle laga köttfärsbiffar med fetaost i.

Efter skolan fixade jag bankkort och ID med mami. Sen drog jag på stan med evi och tovsi. Det var flum hahahha.
Fikade på Espresso House med evi och iki. Vi frös vääldigt mycket! (det börjar bli viinter :<) Köpte en varm choklad med grädde och marshwallow. Mums :9

Sen mötte vi Cristian och åkte bussen hem till papis hus. Vi tittade på "white men can't jump". Det var mys och filmen var bra.

Nu ska jag bara duscha och sen gå och lägga mig. Är faktiskt suuupertrött, och har ont i halsen också :(
vill inte bli sjuk nu ju! JAG VILL TRÄNA! haha känner nördstämpeln yezh.

puss och godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0