Liiiiiiiiidingö

hejhejhej :D

helgen tillbringades på lidingö med bäst vännen. Vi åkte en massa tåg, bussar och tunnelbanor för att komma fram!  okej, typ en av varje men iaf (a)
vi kollade handboll (jag har upptäckt en ny sport) och jag fick träffa Jesper och Anton igen. Trevligt var det! inte ofta jag kommer få träffa de. de bor ju helt off, däruppe i Norrland ;)
aja, får väl ta och åka dit nångång och kolla på björnarna! 8D

Helgen blev klyckad. förutom när vi gick vilse på alla gator när vi letade efter toves mormor och morfars hus (y) typ över en timme tog det!!!
sen tappa vi bort remsan man måste ha till bussen och tunnelbanan! bra jobbat där, tjejer!
men det löste ju sig och vi är hemma ^^

imorgon väntar skolan på oss. Är ni pepp?

slänger in en bild på mig och bästiisss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0