HELVETESDAG

dagen sög. understryk ordet "SÖG". iaf mellan klockan 10-16. Jag jobbade och det sög fan sönder allt!
har inte ens fått betalt än, ska tydligen få det OM EN MÅNAD. fett pissed off jag är! åååååååå........
och inte vet jag hur mycket heller, för chefen visste inte ens det. bra koll huh?

aja, söndagkväll.
Peppad inför morgondagens skola? nej skulle inte tro det. Får väl försöka ta mig igenom veckan, har ju träningarna i alla fall så jag överlever :) dem gör min dag alltså <3

Har inte gjort mycket idag efter klockan fyra. typ bara packat och åkt till mamma. blev ensambarn ikväll, ia och ikil stannade kvar hos pappa för att dem inte orkade packa ikväll eller nåt? aja :d
är typ sugen på något äckligt onyttigt...typ chokladbollar D: MOFF IS THA SHIT! (y)

nejmen vet inte vad mer jag har att säga.

lägg allt det här i er carebox så blir ja glaaaa'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0