gymnastik är allt

gokväll söta människor!

skulle bara berätta att träningen idag var underbar! Det gick jättebra (y)
körde dubbelsaltosar och försök på hel-in 1½ ut :D sen lite sträckt tzucka. haha tror det bara är gymnaster som förstår ;D

laget börjar gå uppåt, och jag vet, eller tror jag iaf, att det är tack vare vår nya tränare alexxx från örebro som har fått oss taggade på nytt! Så känner jag i alla fall :) fast klart att henke och frida fortfarande är toppeeeen! De är liksom xtra mami och papi.

nu ska jag duscha och sleepa :) har ju skola imorgon. TYVÄRR.

vad ska ni hitta på i helgen/fredag? något kul som man får hänka på? :D kommentera isåfall ;)



puss&godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0