söndaaag

Idag har jag köpt nya skor. det blev ett par mörkblå, höga converse. Nu är ylva mycket glaaad :D
Ett svart långt linne investerades också! (y)

Var nyss ute med Enya, mormors hund (men hälften min hihi), och det spöregnar! Inte så mysigt faktiskt .-.
Alldeles för blött och kyligt för min smak.

Och vet ni? Jag har pluggat matte i över en timme, och jag känner mig stolt haha! Inte ofta som jag orkar sätta mig och plugga om man säger så. Har sex prov de kommande veckorna. STACKARS MIG, that's all I say.

Borde egentligen sätta mig och plugga alla andra ämnen men just nu har jag ingen lust. i för sig har man aldrig lust att plugga, right? men aja, vi skjuter upp det ett litet tag till iaf (:

söndag idag alltså - det som alltid brukar vara stööörsta segomego-dagen. Men idag har faktiskt inte varit så seg för min egen del. tummen upp på det :D

Nu ska jag hitta på något att göra.

pusshej :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0