SOMMARPLANER JA TACK <3

Jag drar snart till Italien. Den tanken slog mig nyss, och det känns fortfarande ganska overkligt! JAG SKA FÅ TRÄFFA CAMBRIDGE-FOLK IGEN! kommer nog kännas ganska weird att träffa de utanför england, om ni förstår?
men jag ser framemot det. massor! vi åker vecka 44 på onsdag, alltså på höstlovet. Stannar tills på Söndagen (:
Lovisa och jag ska försöka träffa Gaia också (som för övrigt är feta överklassbarnet och bor på huvudgatan i Rom. Hur rik får man bli huh?) Men arianna kommer i alla fall, kärlek på det <3 danelino får vi se med, hans föräldrar kanske inte låter honom åka tilll Rom ensam :c han bor typ i bergen någonstans om jag minns rätt haha 
 
pratade med en av mina bästa kompisar från england nyss också genom facebook hihi. hennes citat alltså lol (hon kan inte engelska så bra ;)) ; "I'm in shock you love daniele arianna and gaia more

haha, tjejen känner sig totaldissad. så funderar seriöst på att dra ner till schweiz. skulle inte vara så dumt alls, eller vad tycker ni? Jag och lovisa i schweiz med aline och yasmine. klockrent skulle de vara fyfan <3
sen får de ta och hänga med oss tillbaka till sverige så får ni träffa de :D då får ni veta lite mer om vilka jag tjatar om hela tiden. Va jobbig jag måste vara för er som inte var med i england, som bara tjatar om det hela tiden haha :(

men okej. min sommar är redan planerad. i mina drömmar i alla fall.

- Ollerup med några tjejer från laget <3
- Lingvallen i en vecka/tio dagar. UNDERBART FYFAN <3
- schweiz?
- utomlands, maybe USA med familjen.

ALLTSÅ, sommaren låter inte dum alls! längtar redan, fastän det är en evighet kvar.

har ni några trevliga planer inför året som kommer?

men nu måste jag gå och duscha sen sova (:

puss&godnatt <3



bild på mig och Aline, flickan i schweiz <3 (ja, jag vet att jag ser otroligt sliten ut haha)



italienarna Daniele och Arianna <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Mina sommareplaner är nog att sitta och klaga på dig för att du aldrig är hemma (((:

2009-10-05 @ 22:16:25
URL: http://fifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0