MUSE MUSE MUSE

åh jag var på Muse konsert i Lördags. Jag kan inte säga annat än att det var underbart! SÅ JÄVLA FINT VAR DET!
Jag höll på att skrika halsen av mig och efter konserten hörde jag knappt någonting. Öronen hade dött haha! 

De spelade låtar från flera olika album. 
Inledningen var "Uprising" och det var så fantastiskt. Ännu ett plus var att de hade riktigt cool scenografi och ljussättning! Jag lägger upp bilder så fort jag laddat in dem så får ni se hur bäst det var! 

De bästa låtarna jag tyckte de spelade, eller de som jag blev mest glad över att få höra live, var: Supermassive black hole och Time is running out. New born var också helt oslagbar! 

åhhh jag kan inbte förklara hur underbar kvällen var. Finns inte ord. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0