marknad <3

Länge sen jag skrev ett blogginlägg. Men den här veckan har känts lite tråkig sådärva så det har liksom inte funnits något care-boxigt att skriva om hahah ;D

Idag åkte jag, Kajsa och familjen till strängnäs-marknaden. Det var härligt väder också, som tur var. Man frös bara litegrann (:
vi gick runt där från ungefär halv ett till kvart i fem. Och ja, jag tror inte jag varit så onyttig på....flera år O.o

hahah! vi moffade som..ja vet inte vad o: men åt massa choklad (nougat :9) , brända mandlar i mängder, cocosboll, munkar, och salta remmar. nej jag är inte alls tjock .__.

MEEEEEEEEN, jag och kajsa har bestämt att ha två helt nyttiga veckor. Det betyder alltså; ingen läsk, ingen saft, inget godis, ingen varm choklad, inga chips, inga bakverk...INGET SOCKER! men det behöver vi väl efter den här blodsockershock helgen höhö.

Men moffa var faktiskt inte det enda vi gjorde. Jag köpte en klocka! värsta fyndet. Den kostade 130 kr, och så betalade jag med en femtio-lapp och en hundring. så fick jag tillbaka 125 kr. Så fick klockan för 25 spänn hihi :D ibland äre bra att folk suger på att ge tillbaka rätt växel. kajsa köpte också en klocka, hon fick bara liite rabatt. Istället för 150 fick hon den för 120.
Sen köpte jag en svart plånbok också. och massa choklad till pappa haha.

Nu dampar Ikil på att jag är ego och inte låter henne sitta vid datan -.-
så...puss hej så länge <3


inget sånt här på ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0