kanelbulllllllllllllllllar

Hej hej bloggläsare!
Igår, efter träning och träning med småttingar, åkte jag hem till Tove för att sova där. Vi tog en tur till Lidld (hehe, vi kände oss lodiga och fattiga 8)) och köpte Cola och bröd. När vi kom innanför dörren,helt plaskblöta eftersom det spöregnade, gjorde vi varma mackor och pasta med köttbullar. Det var greaat! (y) tove var så duktig att hon gjorde en sallad t.om höhö.
Sedan kom cristian också. Vi kollade film och sen gick vi och la oss. Ganska trötta, mest cristian som somnade framför TV:n hela tiden. Tidigt gick vi upp idag också, klockan åtta-halv nio typ o:
vi gick tillsammans ut med Toves hund Molle, eller inte hennes egen men som hon tagit hand om i helgen. Tove tränade lite dressyr med Molle, och jag satt och skrattade åt dem för de var så söta ^_^

Annars har dagen varit lite seg. Ska försöka lägga mig tidigt ikväll, riktigt trött är jag..
Annars är det väl segomego och läsa lite biologi som ligger framme för dagen. Vi ska snart ha prov i skolan om nervsystemet. Jag tycker om biologi, lätt att lära in, så jag hoppas det går bra (:

Men nu ska jag prata lite med Bästavännen och juste! det är ju KANELBULLENS DAG idag :D mamma är och köper ingredienser så ska jag baka bullar. det hade jag glömt hihi.
så onyttigt blir det idag också..puh..



moffa inte för mycket bara ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0