svinont av svininfluensan

kan man vara mer inaktiv än vad jag är? men det är coolt (y)

Igår tog jag svininfluensa-vaccinet. Det gjorde ganska ont faktiskt, inte för att avskräcka er som inte tagit det än. De råkade spräcka blodkärlen för de satte nålen fel men det funkade ju det också :c när jag kom hem skulle jag läsa lite kemi för att vara duktig, men somnade efter att ha läst två sidor haha x) kemi är ju sååå intressant :D eller hur? 8)
skippade träningen för att jag mådde dåligt och siv istället. Kan ändå inte träna för jag har något problem med senan/muskeln/benhinnorna på vänster ben :( jag tycker verkligen inte om det! Jag vill träna massa massa gymnastik och lära mig massa grymt ju!
Senare på kvällen fick jag jätteont i huvudet och öm i hela kroppen och feber. natten blev hemsk, hade en massa äckliga feberdrömmar om att jag brann upp inifrån och shit :c så det där vaccinet är det värsta jag har tagit, iaf biverkningarna man får av det!

missade matteprovet idag också, eftersom jag stannade hemma från skolan. Man kan tycka det är både bra och dåligt :) men skulle nog varit ganska skönt att ha blivit av med det.

Nu ska jag försöka skriva klart recensionen om "möss och människor". Har ni läst den? jag tycker inte om den men är nog en ganska bra bok att skriva recension om egentligen.

ja,plugget kallar!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0