psykbryt..

Nu sitter jag ensam hemma i soffan och har gjort det ett bra tag nu. Det jag borde göra: plugga eller nåt i den stilen. Men vad gör jag? Facebook och blogg. höhö duktig jag är!

Träningen igår var...inte lyckad. Jag vet att jag borde försöka tänka positivt eller tänka på de grejer som gick bra. Men jag suger verkligen på sånt! Det tror jag mitt kära lag också har märkt. Inte vidare trevligt för dem inte. även fast många klagar på att jag är för perfektionist eller nåt i den stilen, men nu tycker jag faktiskt inte att det är så i det här fallet 
jag har verkligen sett framemot att köra och klara av fullhalf sträckt, och sen BÅDA sista träningarna innan tävlingen gåre åt ************************ . okej, förlåt, men får nästan lite psykbryt. Och det som man nog stör sig allra mest på är att mestadels äre ansatsen som pajar allt! Varför är jag tjej och ska tänka så mkt på en sån liten sak som ANSATSENJAG VILL VARA KILLE OCH INTE KOMMA FEL. HAHHAHA JAG SUGER :(
nejmen skämt åsido. När jag väl kommer rätt i ansatsen, då vågar jag typ inte ens köra. Och när jag kommer fel får jag ännu mer psykbryt. jag blir arg och besviken på mig själv. Och när det går som det gör just nu på träningarna gräver jag ner mig i den där djupa, djupa gropen alexxx har pratat om att man inte ska gräva ner sig i. Just nu känns det inte som att jag kan komma upp...

Jag säger lycka till till mig själv att hinna värma upp övningen jag inte kört på en vecka på 5 min-uppvärmningen i göteborg istället. Kommer säkert bli stressigt men jag hoppas som fan att jag har tillräckligt med adrenalin att jag klarar det. jag måste klara det. haha vi får se hur det bli med smärtfri uppvärmning på alla redskap :) alltså...Tävlingsuppvärmningar är ju inte min starka sida, som endel nog har märkt.

puss


datan är konstig och laddar inte upp de bilder jag vill men men :)
jag älskar er eskilstuna gf <3


Kommentarer
Postat av: fanny

zäta, i do belive you!

alla varv du nånsin tävlat på klarar du alltid galant.

även om de senaste träningarna inte har varit perfekta, så vet du att du kan den.

kom ihåg att du är sjukligt grym.

love you!

2009-11-11 @ 20:22:56
Postat av: ikil

menherregud vad trög, när bilderna inte laddas upp betyder det att det är fel filformat.

B-L-O-N-D

2010-01-26 @ 14:16:22
URL: http://svartaalinjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0