sankta luciaaaaa

COCOHEJ! :D

Idag har varit en lång, men rolig, dag! Jag, tovelina och evipajen sov över hos kajjan. Vi steg upp redan klockan fem imorse (!!!!!) ganska ovant och jobbigt men det funkade! Vi fick skynda oss för att hinna till skolan till klockan sex. därifrån åkte vi med föräldrar som var snälla och skjutsade oss ut till SAAB.

Jag och Linn sjöng våran egen version av "nu tändas tusen juleljus". Det är så att jag och Linnipaj är mycket kreativa och hittar på sånger på rasterna *nicka*. måste ju bara tillägga att alla klasskompisar är irriterade på oss för att vi har tjatat ut våra mästerverk.. alla kan stämmorna tillochmed hahaha!

menmen, för att återgå till luciatåget. Jag och Linn skulle sjunga, och när vi började sjunga på låten som kom innan våran började jag bli jättenervös. vet inte varför det blev så, jag och eve har ju sjungit förut inför skolan och då har det inte alls känts så jobbigt. kanske för att vi inte hade mick den här gången, i don't know..

rösterna skakade en aning och vi fick hjärnsläpp på hur sista versen gick, men det fixade sig! även om vi började skratta för att vi tyckte att det var pinsamt!

sedan fick jag och kajsa beskedet om att vi tydligen skulle vara med på skolans luciatåg eftersom vi har varit kandidater för att vara lucia (jag kom för övrigt tvåa, så ska vara lucia i kloster :) ska bli superkul!) . så vi fick skynda oss till skolan och stå där som fån längst fram och sjunga med i de låtar vi kunde.

vi gjorde även ett till luciatåg på "familjeförvaltningen" (vad är det för nåt??)
linns och mitt framträdande gick betydligt bättre den här gången!


HAHAH SÖT HAMSTER :')

efter skolan gick jag med leo och alex på stan och letade julklappar. fick en köpt iaf (y)
sedan stack jag och alex hem till eve. jag somnade i eves säng och sov i 1 ½ timme. Mycket socialt (y)

men nu ska jag packa inför imorgon sen sova (:

puss godnatt

Kommentarer
Postat av: tollenbollennn

det är ju en ekorre?! :O<3

2009-12-21 @ 09:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0