jullov!!!!!1111

idag fick vi jullov. det var på tiden, och mycket efterlängtat! :)
vi samlades i fors kyrka och M9:orna sjöng lite sånger. Jag och Linn spelade upp vår egen "nu tändas tusen juleljus". det gick bra, även om jag fortfarande var lite dålig i halsen. ganska svårt att trycka upp på de ljusa tonerna när man är hes :c men det funka :D

har gått lite på stan och fikat och handlat en julklapp till syster med fina folket. ikväll ska jag träffa några andra också, vet inte riktigt när eller vad vi ska göra men vi får se (:



en högkalitéts bild host :D men bara för att jag fryser ._.

DET ÄR -14 GRADER CELSIUS VAFAN D:

puss på er nu ska jag gå ner och ta en kopp te  Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0