fjärde adventttt

fjärde advent. Bara fyra dagar kvar till julafton! jag ser framemot det. Julafton är typ det bästa och mysigaste som finns, sen får man alltid så fina julklappar!

Jag tror redan att jag vet lite saker jag kommer få. Idag var jag, ia, iki och pappa på stan för att kolla julklappar och vi visade ven varandra vad vi önskade oss. Jag hittade en jättefin och härligt röd kappa på MONKi. jag tror jag får den (a) hoppas på det i alla fall! :D

Imorse, eller inte imorse, rättare sagt i förmiddags, stod jag, alex och Moa utanför Plantagen och försökte sälja "M9B's hembakade julfika" hihi. Hela klassen hjälper till med att baka och stå utanför affärer för att samla ihop till vår klassresa i vår. Det går riktigt bra, hittills.
Jag stod där i ungefär två timmar (:

Kvällen spenderades med Evelina, Tove, Kajsa, Alex och Leo. Vi hade roligt ^^ vi kolla  film, spela spel, bakade, kolla videos HAHAHAH, och hade ett litet snöbollskrig. det sista var lite läskigt och inte uppskattat av alla haha.


nu ska jag försöka hitta på något roligt att göra. Någon som vet vad man kan hitta på när man är ensam typ och har tråkigt? .__.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0