coco HEJ

Livet leker. verkligen.



Snart ska jag till stallet, måste cykla dit :c kommer vara så himla kaaallt! -6 grader är det ute just nu.
Menmen, det blir bra.
Idag fick jag tillbaka mitt matteprov. är väldigt nöjd, fick alla rätt :D woho!
nu är det inte långt kvar till jullov. Jag går bara här och väntar :)

fast lite skolgrejer kvar att göra är det allt:

* engelska uppsats. som jag för övrigt inte ens har börjat med (y)
* engelska muntligt, ungefär tio minuter.
* lämna in svenska recension.
* kemi prov.

ja, visst är det en del. Man får försöka ta det som det kommer.

Idag fick jag veta att lovisa, min halvsyster, kanske ska flytta. inte bara ifrån sthlm utan isåfall ifrån sverige. men det är inte säkert än, kommer få veta det om ett tag..

jag har inte så mycket att berätta om mer. Ska börja packa grejer för att åka till pappa i en vecka sen byta om och cykla till stallet i vinterkylan c:

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ylva det kommer bli bra, ja lovar!

2009-12-04 @ 23:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0